Urlop na Mazurach – wynajem jachtu bez uprawnień

Od dawna miałem ochotę na jakiś ciekawy wyjazd. Chciałem zapewnić wrażenia swojej żonie oraz córce, które uwielbiają ciekawe wycieczki. Postanowiłem więc na swój urlop wymyślić coś specjalnego. Chciałem, abyśmy zobaczyli jakieś interesujące miejsca, a przy tym się dobrze bawili oraz przeżyli niezapomnianą przygodę.

Wynajem jachtu na Mazurach bez uprawnień

wynajem łodzi bez uprawnień na mazurach na urlopSzukając ciekawego celu podróży wpadłem na pomysł, żebyśmy się w końcu wybrali na Mazury. Co z tego, że to drugi koniec Polski – jest to przepiękny region, który już od pierwszego pobytu niezwykle mnie zafascynował. Zdecydowałem się więc na wynajem łodzi bez uprawnień na mazurach na urlop – wcześniej nawet nie zdawałem sobie sprawy, że istnieje taka możliwość. Chciałem zrobić dziewczynom niespodziankę – dowiedziały się, co będziemy robić dopiero na miejscu. Były zachwycone, wiedziałem więc, że dobrze wybrałem. Zdecydowaliśmy się na niewielki jacht, w końcu było nas tylko troje. Zanim wyruszyliśmy przeszedłem kurs, na którym nauczyłem się sterować łodzią. Poznałem również wiele innych bardzo przydatnych na wodzie informacji. Jacht okazał się o wiele wygodniejszy, niż się spodziewaliśmy – kabiny sypialniane oraz łazienka prezentowały się świetnie. Nie musieliśmy również schodzić z łodzi na noc, co było dla nas świetnym rozwiązaniem – mogliśmy się delektować wyprawą.

Sterowanie łodzią okazało się niezwykle ciekawe, jestem więc pewien, że w przyszłości wrócimy na Mazury, aby taką przygodę powtórzyć. Podczas urlopu się zrelaksowałem, o co najbardziej mi chodziło. Ucieszyłem się również z tego, że rejs bardzo podobał się mojej żonie oraz córce. Byliśmy zachwyceni takim sposobem spędzenia wolnego czasu razem, podczas którego mogliśmy się zrelaksować i podziwiać piękne widoki każdego dnia.